28 septembrie 2013

PELERINAJ 2013 - ARHIEPISCOPIA RAMNICULUI

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


In partea de apus si miaza-noapte a pitorescului oras Ramnicu Valcea, chiar sub dealul “Capela”, la poalele padurii de fag si de tei, este situata resedinta Episcopiei Ramnicului. Aici, in decursul timpului, au fost ridicate trei biserici, mai multe corpuri de cladiri si s-a plantat o frumoasa livada cu pomi.










































 Rugaciune catre Maica Domnului a Sfantului Antim Ivireanul

Stapana de Dumnezeu Nascatoare,  imparateasa cerului si a pamantului, cinstea si slava crestinilor, ceea ce esti mai inalta decat cerurile si mai curata decat soarele, Fecioara prealaudata, nadejdea celor pacatosi si linistea celor loviti de valurile vietii, cauta asupra poporului tau, vezi mostenirea ta, nu ne lasa pe noi, pacatosii, ci ne pazeste si ne scapa de viclesugurile diavolului, ca ne-au impresurat intristarile, nevoile si rautatile. Da-ne mana de ajutor, Fecioara, ca pierim. Indura-te de noi, ca pe tine te avem ajutatoare si la tine nadajduim sa-L imblanzesti pe Fiul tau cu rugaciunile tale preaputernice si nebiruite, ca sa-Si intoarca spre noi mila Sa cea bogata. Si pe toti sa ne invredniceasca a ne pastra viata cinstita si fara de prihana, pentru ca noi cu o gura si cu o inima pe El pururea sa-L marim, iar tie sa-ti zicem: "Bucura-te, ceea ce esti plina de har, Domnul este cu tine!“. Amin.

Rugăciune către Îngerul păzitor al omului de Sf. Ier. Antim Ivireanul


Rugăciune către Îngerul păzitor al sufletului omului, care se citeşte în fiecare seară
Inger-pazitor 
Sfinte Îngere, îndrumătorul necuratului meu suflet şi al vieţii mele celei ticăloase, nu mă părăsi pe mine, păcătosul, nici nu te îndepărta de mine pentru neînfrînarea mea; nu da loc diavolului viclean, ca să-mi stăpînească cu silnicie acest trup muritor. Întăreşte întinata şi neputincioasa mea mînă şi mă călăuzeşte pe calea mîntuirii. Aşa Sfinte Îngere, păzitorul şi acoperitorul întinatului meu suflet şi trup, iartă-mi toate faptele cu care te-am necăjit în toate zilele vieţii mele şi orice am greşit în această zi. Acoperă-mă în această noapte şi păzeşte-mă de toată ispita celui potrivnic, ca să nu mînii cu nici un păcat pe Dumnezeu; roagă-te pentru mine către Domnul, ca să mă întărească întru frica Sa şi vrednic să mă arate pe mine, bunătăţii Sale. Amin.

              DUPA CE NE-AM INCHINAT SI  RUGAT LA MOASTELE  SFINTLOR CARP,TEODOR STRATILAT SI MERCURIE , CARORA LI S- A ALATURAT UN FRAGMENT DIN MOASTELE SFANTULUI IERARH CALINIC DE LA CERNICA, DARUITE RAMNICENILOR DE PREAFERICITUL PARINTE  DANIEL , PATRIARHUL BISERICII ROMĂNE ,CU OCAZIA RIDICARII LA RANG DE ARHIEPISCOPIE , LA 14 NOEMBRIE 2009.... AM PLECAT MAI DEPARTE SPRE MANASTIREA OSTROV....

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ