12 ianuarie 2023

Nodurile Maicii Domnului. Rugăciunea nodurilor(necazurilor

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


Icoana o reprezintă pe Maica Domnului în picioare impodobită ca o împărăteasă; ea are în partea dreaptă un înger ce-i dă o panglică cu diferite noduri, mai mici şi mai mari. Maica Domnului prinde panglica cu Sfintele Sale Mâini, şi cu răbdare desface fiecare nod, dând panglica întinsă, netezită unui alt înger din stânga sa.
Icoana datează din 1700 şi este pictată de un autor necunoscut. Nodurile reprezintă necazurile omenirii.
Această imagine poate fi, de asemenea, interpretată ca ajutorul Împărătesei Cereştilor Îngeri ai lui Dumnezeu pe căile întunecate ale vieţii pământeşti. Imaginea Mariei dezlegând noduri este o referire clară la problemele umanităţii care sunt simbolizate prin noduri, energii care blochează fluxul normal de comunicare dintre Dumnezeu şi om... Prin dezlegarea nodurilor şi cu ajutorul îngerilor, Sfânta Fecioară deblochează energile negative şi malefice.
Rugăciunea către Maica Domnului care desface nodurile(necazurile, magia neagră) cunoscută sub denumirea de Rugăciunea nodurilor(necazurilor):
O,Mamă prea iubită şi Prea Sfântă Marie,
Tu care desfaci "nodurile" ce îi sufocă pe copiii Tăi,
Intinde-Ţi Mâinile Milostive spre mine.
Iţi încredinţez astăzi acest "nod"(necaz; îl numim, pe cât posibil) şi toate consecinţele negative.
Iţi dau acest "nod" care mă chinuie şi mă face nefericit(ă) şi mă impiedică să mă unesc cu Tine şi cu Fiul Tău, Mântuitorul meu.
Cred cu tărie că poţi să desfaci acest "nod" pentru că Domnul Iisus îţi dă întreaga putere.
Tu eşti Mama mea, ştiu că vei face asta pentru că mă iubeşti cu Insuşi Iubirea Lui Dumnezeu.
Maica Domnului, care desfaci "nodurile" vieţii mele, roagă-Te pentru mine!
Iţi multumesc Măicuţa mea prea iubită (3 metanii)
O, Mamă prea iubită, izvorul tuturor harurilor,
Inima mi se îndreaptă azi către Tine.
Recunosc că sunt păcătos(păcătoasă), şi am nevoie de ajutorul Tău.
Incredinţez în Mâinile Tale acest "nod" şi Te rog să mă ierţi că am neglijat adeseori harurile pe care Tu le obţii pentru mine.

Maica Domnului, care desfaci"nodurile"vieţii mele, roagă-Te pentru mine!

Iţi multumesc Măicuţa mea prea iubită(3 metanii)
Preasfânta mea Mijlocitoare, Impărăteasa Cerului,
Tu ale cărei Mâini primesc şi împart toate bogăţiile Cereşti,
Depun în Mâinile Tale acest "nod" al vieţii mele.
Ii cer iertare Părintelui Veşnic pentru greşelile mele,
Ca Tu să poţi desface acest "nod" pentru care îţi mulţumesc şi a-mi uşura viaţa.
Maica Domnului care desfaci "nodurile" vietii mele, roaga-Te pentru mine!
Iţi multumesc Măicuţa mea prea iubită (3 metanii)
Maica Sfânta Preaiubită, care îi primeşti pe toţi cei care Te caută, ai mila de mine,
Depun in Mâinile Tale acest "nod" greu.
El îmi alungă pacea, îmi paralizează sufletul, mă împiedică să merg către Domnul meu şi să-mi pun viaţa în slujba Lui.
Desfă Te rog acest "nod" din viaţa mea, o, Măicuţa Bună!
Cere de la Fiul Tau Iubit vindecarea credinţei mele paralizate, care se lasă doborât(doborată).
Mergi alături de mine ca să încetez să mă tot plâng, să învăţ să mulţumesc în fiecare clipă şi să surâd, încrezătoare în puterea Ta.
Maica Domnului care desfaci "nodurile" vieţii mele, roagă-Te pentru mine!
Iţi mulţumesc Măicuţa mea prea iubită(3 metanii)
Mamă care desfaci "nodurile"
Blândă, generoasă şi plină de iubire,
mă îndrept către Tine, pentru a încredinţa încă o dată în Mâinile Tale acest nod.
Iţi cer înţelepciunea lui Dumnezeu, ca să acţionez în Lumina Duhului Sfânt, pentru a deznoda toate aceste dificultăţi.

Elibereaza-mă de amăraciunea, de mânia şi de ura carora le-a dat naştere acest "nod" în mine.
Dă-mi blândeţea Ta, ca să învăţ să meditez totul în tăcere în inima mea.
Duhul lui Dumnezeu să vină asupra mea să primesc o viaţă nouă.
Maica Domnului care desfaci "nodurile" vieţii mele, roagă-Te pentru mine!
Iţi mulţumesc Măicuţa mea prea iubită(3 metanii)
Regină şi Mama Indurării, îţi predau acest "nod" al vieţii mele
Şi te rog să-mi dai o inimă care să ştie să fie răbdătoare, în timp ce Tu desfaci acest"nod" greu al vieţii mele.
Invaţă-mă să perseverez în ascultarea Cuvântului Lui Dumnezeu, să mă spovedesc, să mă împărtăşesc şi rămâi cu mine.
Pregăteşte-mi inima pentru a sărbători cu îngerii Harul pe care Tu eşti pe cale să mi-l obţii.
Distruge capcanele care au provocat aceste"noduri" în viaţa mea.
Iţi dau inima şi tot ce-mi aparţine: casa, familia, bunurile exterioare şi interioare, să-Ţi aparţină pentru totdeauna.
Să ştergi cu milostivirea Ta lacrimile din ochii mei şi să mă priveşti în Braţele Tale.
Invăluie-mă în Mantia Ta de iubire, păstrează-mă sub ocrotirea Ta.
Te rog să-mi desfaci acest"nod"pentru totdeauna...Sper în Tine
Maica Domnului,care desfaci"nodurile" vietii mele, roagă-Te pentru mine!

Iţi mulţumesc Maicuta mea prea iubită(3 metanii)

Este o rugăciune puternică, de mare ajutor celor greu încercaţi. De regulă se face timp de 9 zile(novena) cu o lumânare aprinsă pe tot timpul rugăciunii.

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ