24 februarie 2021

Psaltirea Maicii Domnului...

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...



O, Preasfântă Născătoare de Dumnezeu, Maica cerescului Împărat, prea buna noastră nădejde, Pruncă dumnezeiască de mai înainte de veci aleasă, nădejdea celor deznădăjduiți, mântuirea păcătoșilor, prietena sărmanilor, îmbrăcămintea celor goi, celor necăjiți mângâiere si bucurie, acoperitoarea celor obijduiți si tuturor celor ce sunt in necazuri sau năpaste, ajutatoare si apărătoare! O, preamilostivă Doamnă Fecioară Născătoare de Dumnezeu, vezi-mi nevoia, necazul si durerea mea. Ajută -mă pe mine, săracul si neputinciosul, spurcatul si deznădăjduitul, întristatul, necăjitul si lipsitul de nădejde si ia de la mine tristețea, ca pe o străină. Tu știi necazul meu, dezleagă-l tu, ceea ce ești fără de prihană, dupa cum vrei . Nu mă lăsa să cad in deznădejde, căci nu am alt ajutor decât numai pe Fiul tău, pe Pruncul cel mai inainte de veci si pe tine, Maica lui Dumnezeu!
O, Stăpâna lumii, o, împărăteasa intregii făpturi, o, porumbiță Preasfântă, privesc la minunata ta icoana cu Pruncul cel mai înainte de veci, imi plec genunchii cu suspine si cu zdrobirea inimii, imi plec capul până la pământ, caută cu ochiul tau cel milostiv la mine, preabună Născătoare de Dumnezeu si ascultă, atotbună, si nu te îndepărta, ci binevoiește să mă miluiești si nu lepăda suspinul meu, căci nimeni din cei ce aleargă la tine nu iese rușinat, ci cere harul si primește darul tău spre folosul cererii. Amin.
(din psaltirea Maicii Domnului)

https://www.crestinortodox.ro/religie/exista-psaltire-maicii-domnului-69568.html

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ