9 februarie 2021

Despre Maica Domnului...

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


Pe Maica Dumnezeului nostru o voi cânta, că prin ea adăruit bucurie inimi mele. Pentru rugăciunile ei Domnul m-a dezlegat de păcatele mele cele multe şi m-a izbăvit de necazurile cele cumplite, Doamne, miluieşte, pazeşte şi apără prin mijlocirea celei ce Te-a născut pe Tine, pe mine smeritul robul tău.. numele ....pe famila mea pe prieteni mei şi pe toti cei care i-ai răscumpărat cu cinstitul Tău Sânge şi păzeşte-i nevătăma?i de năvălirile vrăjmaşilor, ca să preamărim, îndurate, Dumnezeiasca ta pogorâre. Întinându-mi sufletul cu patimile, Preacurată Născătoare de Dumnezeu, cu rugăciunile tale curăţeşte-mă, căci tu eşti focul cel curăţitor al celor ce cu credinţă se roagă ţie. 

Învredniceşte-ne Stăpână Preacurată să-I cântăm în veşnicie Fiului tău cântarea cea îngerească a nemuririi: Aliluia!

Pe cea care ne-a adus bucurie în locul întristării, pe salvatoarea noastră, care a născut în chip tainic pe Fiul lui Dumnezeu, unind fecioria cu naşterea să o lăudam noi credincioşii şi văzând cât de grabnic ne ascultă rugăciunile şi ne ajută în nevoile noastre, înaintea ei să aducem cu închinare toate ale noastre, să le prefacă Fiul său aşa cum Însusi ştie, ca un Dumnezeu, în prinos de bună mireasmă spre sfin?irea sufletelor noastre. Arată-ne, Fecioară, rostul Dumnezeiesc al încercărilor ce ne învaluie ca sa-mplinim voia Dumnezeiescului tău Fiu. Ca o stea luminoasă ai venit în negura vremurilor pline de păcat, să ne aduci Lumina lumii, întrupată din trupul tău cel fecioresc, şi luminându-ne să ne suim la cer. Pentru aceasta te rugăm să ne aju?i să urcăm spre înviere, ca ajungând în Raiul cel dorit să-?i cântam cu ingerii: Bucură-te Cea plină de dar, Domnul este cu tine! Aliluia!


Mult pot si sfintii lui Dumnezeu, dar nici unul cat Maica Domnului. Daca nu era Maica Domnului in ceruri, intre Sfanta Treime si noi, lumea asta se pierdea de mult. Ea pururea sta in genunchi si se roaga Preasfintei Treimi.

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ