8 septembrie 2018

NASTEREA MAICII DOMNULUI

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


                                                                               ~8 septembrie
🙏O,Preacurata Maica a Domnului,a puterilor de sus,Imparateasa cerului si a pamantului,atotputernica aparatoare si tarie a noastra,primeste aceasta cantare de lauda si de multumire de la noi,nevrednicii robii tai.Inalta rugaciunile noastre la tronul lui Dumnezeu,si Fiului tau,ca sa fie milostiv nedreptatilor noastre.Sa adauge harul Sau tuturor celor ce cinstesc preacinstit numele tau,si cu credinta si cu dragoste,se inchina facatoarei de minuni,icoanei tale.Ca nu suntem vrednici sa fim miluiti de Dansul,si pentru aceasta nazuim la tine,ca esti acoperitoarea nostra si grabnica ajutatoare.Pe cei rataciti,povatuieste-i pe calea cea buna,pe cei batrani ii sprijineste,pe prunci ii pazeste si pe noi,pe toti,ne apara si ne ocroteste cu milostivirea ta.Pe toti,scoate-ne din adancul pacatului si ne lumineaza ochii inimii noastre spre cautarea mantuirii.Milostiva fii noua aici,in aceasta viata,iar la Infricosatoarea Judecata,sa te rogi pentru noi,catre Fiul tau si Dumnezeul nostru.Ca tu,Doamna,esti slava celor ceresti si nadejdea pamantenilor.Tu esti,dupa Dumnezeu,nadejdea si aparatoarea noastra,a tuturor celor ce ne rugam tie cu credinta.Deci,ne rugam tie,Atotputernica ajutatoarea noastra,si tie ne predam pe noi insine,unul pe altul,si toata viata noastra,acum si pururea si in vecii vecilor.Amin🙏
🙏Imparateasa mea cea preabuna si nadejdea mea,Nascatoare de Dumnezeu,primitoarea saracilor si ajutatoarea strainilor,bucuria celor mahniti si acoperitoarea celor necajiti,vezi-mi nevoia,vezi-mi necazul,ajuta-mi ca unui neputincios,hraneste-ma ca pe un strain;necazul meu il stii,deci,dezleaga-l precum voiesti,ca n-am alt ajutor afara de tine,nici alta mangaiere buna,ci numai pe tine Maica lui Dumnezeu,ca sa ma pazesti si sa ma acoperi,in vecii vecilor.Amin🙏

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ