24 mai 2018

TE CÂNT, PREACURATĂ FECIOARĂ !

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


(versuri: Eliana Popa)

Te cânt Preacurată, Fecioară Marie
Dar limba-i săracă și glasul mi-e stins
Căci știu că în Cer, toți Îngerii, Ție
Îți cântă un cântec de minți, necuprins!

Te cânt Bucurie, ce treci peste vremuri,
Te cântă Pamântul și cele cerești
Cu numele Tău tot iadul cutremuri,
Mai Sfântă ca Sfinții de-a Pururi Tu ești!

Te cânt, Maica Vieții, Cămara Luminii
Nevrednică sunt să Îți glăsuiesc,
Eu biata făptură, Tu Crinul Grădinii
Din care se varsă tot Mirul Ceresc!

Te cânt Nestemată, Comoară cerească
Și Ție mă plec și vreau să-Ți vorbesc,
Căci Tu mi-ai deschis în suflet fereastră
Să intre Lumina în care trăiesc!

Te cânt Preamărită, de-a Pururi Fecioară
Pe care Proorocii Te-au binevestit
Mi-aș face din suflet arcuș de vioară
De n-aș fi doar tină și lut amorțit!

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ