25 mai 2018

IUBIREA MEA, PE CRUCE RĂSTIGNITĂ !

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


(versuri: Eliana Popa)

Târziu am învătat să Te iubesc
Iubirea mea, cu spini incununată!
Te-am cautat in tot ce-i pământesc
Dar căutarea imi era deşartă !

Te-am căutat in oameni si povesti
Iubirea mea cu răni adânci de cui !
Si n-am stiut cât de aproape esti
Iubirea mea, ce-n veci n-ai să apui !

Te-am cunoscut in lacrimi si dureri
Iubirea mea, pe Cruce Răstignită!
Doi ochi plangeau cu mine, parcă,ieri
Când alergam, de viată hăituită !

Si Te-am simtit când mă aflam căzută
Iubirea mea, cu Chipu-nsângerat!
Când mă aflam intre tâlhari pierdută
M-ai căutat si-n brate m-ai purtat !

Am invatat să Te iubesc atunci,
Iubirea mea, Iubire mult dorită !
Când Te-am zărit pe lemnul Sfintei Cruci
Si am privit la coasta Ta rănită !

Târziu Te-am întâlnit...dar astazi stiu
Iubire Sfântă si Neprihănită !
Sa nu Te pierd, as alerga sa fiu
Pe Cruce, lângă Tine răstignită !

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ