28 martie 2017

RUGĂCIUNE

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...

Îndreaptă-i pe caile pocăintei, Preacurată, ca o îndrumatoare, pe cei ce se roagă Tie cu credintă; si izbaveste din nevoi si din grelele necazuri si feluritele ispite pe cei ce strigă către ajutorul Tău mântuitor, Pururea Fecioară; că apărarea Ta cea caldă întotdeauna vine în întâmpinare si mântuieste din mari primejdii; nu lăsa Stăpână, să mă acopere valul, să nu mă potopească viscolul, să nu mă cufunde marea ?i adâncul deznădăjduirii celei amare a pieirii celei întunecate. Izbăveste Preamilostivă pe cei ce fierbinte, cu dor, caută harul tău; slobozeste din necazuri pe cei ce-aleargă la tine, păzeste a ta turmă de primejdiile toate, pe cei ce cheamă mereu ajutorul tău. Fiind Biserică sfântă si preacurată a Sfântului Duh, Preasfântă Stăpână, sfinteste-mă si pe mine, care m-am întinat întru cugete pângărite, biserică curată. Aliluia


Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ