11 martie 2017

ISPITELE DEMONILOR

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


Vrăjmașii cei nevăzuți ridică împotriva creștinilor mulți vrăjmași văzuți. Ei atacă în mii de moduri când inima omului, ațâțând în ea pofte necurate sau iscând dorințe de răzbunare și de mânie, când mintea sa, tulburând-o cu războiul gândurilor obsesive, când bunul mers al vieții, aruncând bietul creștin în fel și fel de lipsuri și de necazuri.. Mulți se plâng la duhovnici cu naivitate: "Vai, părinte, de când mă țin de Sfânta Biserică, îmi merge numai rău"! Dar cum am vrea oare, să ne meargă bine?.. Noi râvnim la locul frumos și la slava pe care demonii o aveau pe când erau îngeri luminați.. cum să ne lase în pace? Ei știu cu siguranță că vor merge în iezerul de foc ("Ce ai cu noi, Fiul lui Dumnezeu, ai venit ca să ne chinuiești ÎNAINTE DE VREME"?), cum să ne lase pe noi să ne mântuim? Așa.. fără luptă?..
De aceea creștinii vor avea mereu mari necazuri, după avertismentul profetic al Domnului nostru Iisus Hristos: "În lume necazuri veți avea. Dar îndrăzniți: Eu am biruit lumea". 


Totuși diavolii sunt îngăduiți pe pământ până la Înfricoșătoarea Judecată, ca să-i pună la probe pe creștini. Ceea ce este focul pentru aur sau ciocanul și nicovala pentru oțel, acestea sunt necazurile și ispitele pentru formarea duhovnicească a creștinilor. Sfânta Scriptură ne confirmă acest adevăr prin cuvintele: "Aurul se lămurește (se purifică) în foc, iar omul credincios în cuptorul ispitelor". Fără diavol n-ar mai fi ispită, iar creștinii nu ar crește AȘA CUM ÎI PLACE LUI DUMNEZEU!
Ce ne rămâne? Să răbdăm și să ne rugăm. Să cerem cu adevărată trăire a inimii, nu "de mântuială", ci "de mântuire", atunci când ne rugăm Tatălui ceresc: "Și nu ne duce pe noi în ispită, ci ne izbăvește de cel viclean", amin.
Domnul să ne mântuiască pe toți!

Preotul Sorin Croitoru din Mantova, Italia


Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ