24 martie 2017

R U G Ă C I U N E

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...

                    
Doamne, Dumnezeul nostru,
 Cel bogat in indurări,
Luminează-mi totdeauna,
Pămantestile cărari!

Mila Ta cea parintească,
Indulceste viata mea,
Dar cutremur mă cuprinde,
Că nevrednic sunt de ea.

Prisoseste, Doamne Sfinte,
Harul Tau dumnezeiesc,
Ca să te cunosc mai bine,
 Si mai mult, să Te slăvesc!
 
 Dumnezeu mi-a spus prin soare, SĂ AM SI ASTĂZI RĂBDARE! Dumnezeu mi-a spus prin vânt, SĂ STAU TARE, DAR SMERIT! Dumnezeu mi-a spus prin toate, SĂ AM IUBIRE PENTRU FRATE! Dumnezeu mi-a spus mereu, CA SĂ MĂ FERESC DE RĂU!

Dumnezeu cu bucurie ne salvează dintr-o mie!
Dumnezeu să vă  dăruiască, dragostea Lui părintească!      

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ