12 ianuarie 2017

Lacrimi de femeie

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...LACRIMI DE FEMEIE

Am lăsat prea multe lacrimi, ca să ardă gandul bun,
Am lasat prea multe vorbe, să mă tulbure din drum,
Am lăsat prea mult să bată, bland la usa mea, Hristos,
Am gandit prea mult la oameni, si n-am mai privit in sus.
 Eu am căutat la oameni, o iubire ca o hrană,
O iubire ca un soare, o iubire ca o vară,
Insă sufletul e rană,
Mi-am pierdut nădejdea toată, in iubire si e seară.
 Si atunci cand vietii mele, nu am mai găsit răspuns,
Iar nădejdea si iubirea au plecat pe-un drum ascuns,
 Doamne, am simtit a ta iubire, Am simtit chemarea ta,
Am văzut cum chip de inger, lacrimile imi stergea.
 Si-mi spunea privind la suflet,
Cum vrei tu ca lumea asta, să-nteleagă plansul tău,
Dacă n-a putut să recunoască, pe Fiul lui Dumnezeu.
Nu mai plange, "fii barbată", Poartă-ti crucea cu tarie,
 IUBESTE, IARTĂ si RABDĂ,
Viata in Hristos să-ti fie!
                        Preot Ioan.


Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ