13 ianuarie 2017

GEAMUL MURDAR

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


de Preot Sorin Croitoru
Mă oglindesc în geam și văd o formă
Urâtă, neagră și puțin diformă.
"Ăsta sunt eu?" îmi zic, "dar sunt urât..
Parcă acum din iad am coborât"!
E drept că geamul nu e chiar oglindă,
Conturul cu precizie să-mi prindă..
Rezultă deci că vina nu-i a mea
(Oglinda e de calitate rea!)
Și-mi vine-un gând cam înspăimântător:
"Dar sufletul cum o să-mi văd când o să mor?
Așa, din cale-afară de hidos,
Sau luminat cu Harul lui Hristos"?..
Și iarăși zic: "Așa mi-a trebuit,
Dacă în geam murdar m-am oglindit"!
Dar adevărul e că într-o bună zi,
Și eu, ca toată lumea c-o moarte voi muri..
Și de voi fi trăit pe placul lui Iisus,
Atunci voi frumos ca îngerii de sus.
Dar dacă am trăit după al lumii plac,
Atunci voi fi urât și negru ca un drac!
O, Doamne-al meu, trimite-L
Pe Duhul Tău Cel Sfânt,
Să mă-'nfrumusețeze
Cât sunt pe-acest pământ,
Acum să mă sfințească,
Acum cât nu-i târziu,
Când voi veni spre Tine,
Ca îngerii să fiu!
*
Toți cei ce-acum citiți, să nu uitați nici voi
Că patima și viciul sunt tină și noroi..
Deci să trăiți în pace, credință și lumină,
Căci moartea niciodată nu-'ntârzie să vină!
Tatăl vă iubească, Duhul vă sfințească,
Fiul Cel din ceruri să vă mântuiască.
Să vă-'mpărtășească Sânge din Potire,
Să vă dăruiască veci cu mântuire!
amin

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ