8 iulie 2013

INTREBARI...de Paraschiva Rădoi

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...



- Îţi sunt eu, Doamne, de vreo trebuinţă
Ori mă păstrezi în flăcări să trosnesc?
Mi-e sufletul pătat de necredinţă?
De vrei să-l curăţeşti, Ţi-l dăruiesc!

Ca să nu-mi spui „Nu te cunosc!” atunci,
Nici uşa s-o închizi în faţa mea!
Să nu mă dai la chinuri şi la munci,
Mă foloseşte, Doamne, la ceva!

Mi-e jale de fecioarele nebune
Ce Te-au pierdut, deşi Te-au aşteptat...
Şi gândul meu o întrebare-Ţi pune:
- La uşa milei Tale cum să bat?

Îţi place din ce fac măcar un strop?
Din ruga mea primeşti măcar un pic?
Stropi-mă-vei la urmă cu isop
Spre viaţa de apoi să mă ridic?

Întreaga-mi Libertate Ţi-o dau Ţie,
Pentru că roaba Ta eu mă voiesc!
În lanţuri să mă duci spre veşnicie,
Lanţul Iubirii Tale, Doamne, mi-l doresc!

Mă leagă strâns, atâta cât să doară,
Mă leagă pân’ la sânge de Voi Trei!
Ce-i omenesc preschimbă ca să moară,
Cu sufletul meu, Doamne, fă ce vrei!

Din el să scoţi şi să arunci în foc
Tot ce nu-i bun şi nu mi-e de folos!
Eliberează-mă de mine şi-Ţi fă loc
Şi intră Tu, Stăpân şi Domn HRISTOS!

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ