24 februarie 2013

RUGACIUNE CATRE MAICA DOMNULUI

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...



Plec genunchiul meu, ţie, Stăpână…..fă-mă pe mine, cel ce te slăvesc , luminat să privesc la lumina cea dumnezeiască, fără de prihană Fecioară!

Bucură-te, Dumnezeu după Dumnezeu, care ai locul al doilea după Sfânta Treime, Ceea ce nemijlocit ai primit de la Dumnezeu plinătatea darurilor şi pe acestea le împarţi tuturor, Îngerilor şi oamenilor, deopotrivă; bucură-te, semn al cerului de foc; bucură-te, minune vădită a dumnezeieştilor voiri.

Bucură-te, porumbiţă preafrumoasă, care ai aripile aurite cu înţelepciunea, floarea nestricăciuni, porfiră înţelegătoare; bucură-te, dumnezeiască scară; bucură-te, pod care îi treci pe muritori la viaţa cea cerească; bucură-te, leacul celor bolnavi; bucură-te, săturarea celor lipsiţi.

Bucură-te, Fecioară , prin care iadul s-a omorât şi moartea s-a nimicit şi cel întâi zidit s-a izbăvit de înfricoşătoarea cădere; bucură-te, turn de veghe neclintit; Bucură-te, Maica lui Dumnezeu, Celui ce dă mare milă.

Tu esti ocrotitoarea sufletului meu, Preacuvioasă, Curată, căci întru tine zdrobesc puterea duşmanilor, de tine mi-am atârnat toate simţurile şi mintea, Fecioară,… mântuieşte-mă … mântuieşte-mă, ca să te măresc pe tine cu dor.

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ