7 octombrie 2010

ZIUA DOMNULUI..

 

Un ţăran lucra într-o duminică la câmp, în timp ce vecinul lui credincios se ducea la biserică. Primul începu a-şi bate joc de habotnicia celuilalt. Credinciosul îi spuse:
- Prietene, ce ai spune dacă eu aş avea şapte galbeni şi aş da şase unui cerşetor, pe care l-aş întâlni în drum?
- Aş spune că eşti foarte darnic, răspunse ţăranul necredincios.
- Şi ce-ai spune dacă acest cerşetor, în loc să-mi mulţumească, mi-ar cere şi pe al şaptelea?
- Aş spune că e un om de nimic, un netrebnic, şi că îşi merită spânzurătoarea.
Acum, cel ce mergea spre biserică, îi zise zâmbind:
- Ei bine, ţi-ai rostit propria ta osândă, căci din şapte zile câte sunt într-o săptămână, Dumnezeu ţi-a dat şase pentru lucru şi a şaptea o vrea să o sfinţeşti pentru El. Dar tu o vrei şi pe a şaptea pentru tine. Faci întocmai ca acel cerşetor.


Un comentariu:

Anonim spunea...

ISUSE ,MAICUTA MEA ,VA IUBESC DIN SUFLETUL MEU MIC,VA MULTUMESC PTR. TOT CE MI=ATI DARUIT SI CA NU MA PARASITI NICI O SECUNDA .SPER CA NICI EU SA NU VA DEZAMAGESC,DRAGII MEI PARINTI.

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ