1 octombrie 2010

Multumescu-Ti Doamne


I-am cerut lui Dmnezeu sa ma faca puternic,
pentru ca sa pot pune in aplicare proiecte marete
Si El m-a lasat slab precum eram
pentru a ma pastra intru smerenie.
I-am cerut lui Dumnezeu sa-mi dea sanatatea,
Pentru a pune inpractica planuri grandioase
iar el mi-a dat durerea
pentru a-L intelege mai bine.
ii cerui bogatia pamantului
pentru a dobandi totul
iar El m-a lasat sarac
pentru a nu deveni egoist.
I-am cerut puterea,
pentru ca oamenii sa aiba nevoie de mine
iar El mi-a dat umilinta
pentru ca eu sa am nevoie de ei.
I-am cerut lui Dumnezeu totul,
pentru ca sa ma pot bucura de viata,
iar El mi-a lasat doar viata,
pentru ca sa ma invat a ma incanta de toate.
-Doamne ,n-am primit nimic
din tot ceea ce am cerut,
dar totusi mi-ai dat
tot ceea ce aveam nevoie,
si asta aproape impotriva vointei mele.
Rugaciunile pe care nu le-am facut mi-au fost implinite.
fie laudat Dumnezeul meu,
intre toate popoarele
caci intre toti pamantenii
nimeni nu a dobandit ceea ce am dobandit eu!
__________________
O,vorba buna balsam pentru suflet! 

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ