10 octombrie 2010

Apostol Petru zice:


“Credeţi în Dumnezeu fără să-L vedeţi şi vă veţi bucura cu o bucurie negrăită!” (I Petru 1, 8). Iar de se va strecura vreo îndoială în inima noastră, să auzim cuvântul Domnului spus lui Toma: “Pune degetul tău şi vezi mâinile Mele. Pune mâna ta în coasta Mea, şi nu mai fi necredincios, ci credincios”. Te vei cutremura şi vei răspunde ca şi Toma: “Domnul meu şi Dumnezeul meu!”. Amin.

Preotul si enoriasul clevetitor

Intr-o biserica era un preot foarte credincios, dar un enorias il vedea rau si l-a clevetit ani de zile. Cand acest enorias a vazut ca preotul imbatraneste foarte tare, si temandu-se ca va muri, iar el va ramane cu pacatul neiertat, s-a dus la preot si i-a spus: “ Iata, frate, am venit sa-ti spun ca-mi pare rau ca toata viata te-am clevetit si te rog sa ma ierti!” Preotul i-a raspuns: “Frate, eu stiu si te-am iertat de mult. Dar ia te rog aceasta perna de fulgi si du-te la raspantie, apoi scoate fulgii din ea si arunca-i in aer, si adu-mi-o inapoi”. Enoriasul a luat perna cu fulgi pe care i-a dat-o preotul si a executat intocmai, desi nu pricepea nimic din ceea ce facea. El s-a intors la preot cu perna goala; si preotul i-a dat acum un ac si ata si i-a spus: “Du-te inapoi, strange fulgii si baga-i la loc in perna, umple-o din nou, coase-o si adu-mi-o inapoi”. Enoriasul s-a dus, dar mai ia fulgi daca mai ai de unde! S-a intors inapoi la preot si i-a spus ca n-a mai gasit nici macar un fulg – au fost luati toti de vant! Atunci preotul i-a zis: “Vezi, tot astfel este si cu vorbele clevetitoare pe care le-ai raspandit. Acum nu le mai poti retrage. Du-te si ia cuvintele inapoi daca mai poti!”
Pacatul nu numai ca raneste sufletul, dar el aduce in lume o groaznica realitate pe care n-o mai poti lua inapoi.

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ