29 septembrie 2024

Maica Domnului...

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


"Acest lucru îl face și Maica Domnului:ea plânge văzându-ne că ne îndreptăm încotro nu trebuie şi,plângând,Îi zice lui Dumnezeu...

"Doamne,mai îngăduie-i!

Mai îngăduie-i și pe fiii acestor lacrimi ale mele să ajungă la Tine!Şi eu mă pun chezasă pentru ei că vei auzi si din gura mea...

Aceasta este adevărata însemnătate a lacrimilor Maicii Domnului.Și să nu ne lăsăm cuprinşi de o falsă ruşine şi atunci să alergăm la Maica Domnului,căci nu este apă care să cureţe mai bine decât aceste lacrimi ale ei.
Şi nu numai atât,dar bucuria aceea despre care v-am vorbit la început s-o lăsăm să ne cuprindă,pentru că,deşi suntem loviţi zi de zi,ceas de ceas şi din afară şi din interior,avem probleme şi adevărate și false,și create de alţii şi chiar de noi înşine,totuşi o avem pe Maica Domnului,gata să ne stea alături…”

“Îi datorăm lacrimile noastre spre a-i şterge lacrimile care nu se usucă pe obrajii ei din pricina răutăţilor cu care Îl răstignim pe Hristos”.

"Ah,dacă am ști cum iubește Preasfanta pe toți cei ce păzesc poruncile lui Hristos si cat ii este de mila 
 și se întristează  pentru cei ce nu se îndreaptă.Am simțit acest lucru pe mine însumi”

(Sfântul Siluan Athonitul

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ