14 august 2024

PENTRU MAICA TA de Preot Sorin Croitoru

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


Milostive Doamne,
Pentru Maica Ta
Iartă-mi tot păcatul
Și greșeala mea

Căci deși pe Ține
Mult Te-am supărat,
La a Ta Măicuță
Lacrimi am vărsat

Când m-am dus în taină
La icoana Sa
Și i-am spus cu jale
Neputința mea.

Da, Iisuse Sfinte,
Tare m-am smerit
Când priveam cu lacrimi
Chipul Ei iubit

Și-i băteam metanii
Până la pământ
Fiindcă este Maica
Domnului Cel Sfânt..

N-a vorbit cu mine
Însă mă privea;
Îi simțeam iubirea
Din privirea Sa

Și simțeam că Dânsa,
Mama lui Hristos,
Ține mult la mine,
Chiar de-a păcătos..

Milostive Doamne,
Împăratul meu,
Știu că nu e clipă
Să nu cad mereu,

Însă pentru blânda,
Sfânta Maica Ta,
Iartă-mi tot păcatul
Și greșeala mea!

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ