20 noiembrie 2022

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


          Bucuria mea, iata o icoana deosebita: Mantuitorul, Iisus Hristos, Maica Domnului si Sfantul Inger Pazitor, care tine in brate sufletul unui om. Sufletul fiecarui om este taaare frumos, este ca un glob de lumina, din insuflarea lui Dumnezeu. Sufletul este REAL (exista), este RATIONAL (GANDESTE), este NEMURITOR (vesnic) si este DUH (este imaterial, nu poate fi pipait). In fiecare zi trebuie sa ne gandim la suflet, la viata vesnica, la Infricosata Judecata, la Imparatia cerurilor si la chinurile vesnice. Sfantul Parinte, Arsenie Boca, zice asa: "Sufletul are si el o parte patimasa, care, prin negrija, naravindu-se cu viata cea trupeasca, asa se invoieste si se leaga de tare cu placerea din lumea aceasta, incat n-ar mai vrea sa-i moara trupul, ci ar vrea sa fie vesnica viata aceasta vremelnica. Poate ca si de aceea a lasat Dumnezeu viata aceasta asa de necajita, ca sa ne mai si saturam de ea." Amin si Aliluia!
         Preot Ioan 🔔.

 Bunul Dumnezeu, sa-ti dea, Dulce Imparatia Sa! 
                                                                                                Preot Ioan 🔔.

Un comentariu:

teacherakos spunea...

Bună seara. Stii unde este poza asta? Sunt din Grecia și am folosit google translate pentru a comunica cu tine. Dacă ai ceva să-mi răspunzi și ai timp, trimite-mi un email la: teacherakos@gmail.com. Vă mulțumesc foarte mult pentru probleme și scuze din nou pentru inconvenient.
(Din numele am crezut că ești din România.)

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ