7 octombrie 2022

Ocrotitoarea mea..

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...




Astăzi vin cu umilință..
Și cu brațul plin de flori..
Vin la tine...scumpă Maică..
Cu lacrimi ce curg șiroi.

Vin astăzi să-mi cer iertare
Și să-ți multumesc..
Pentru grija ta cea mare..
Vin să-ți spun cât te iubesc.

Mi-a pus mama al tău nume..
Nume sfânt...nume frumos..
Vreau să-l port cu demnitate. .
Să fiu lumii de folos.

Să iubesc...să iert...pe-oricine..
Să fiu blândă...răbdătoare...
Vreau să te urmez în toate..
Scumpa mea ocrotitoare.
 
Însă...firea mea e slabă..
Și credința e puțină..
Am păcate așa de multe..
Am așa de multă vină.
 
Însă știu că tu...Curată. .
Mi-esti alături tot mereu..
Ești nădejdea mea.....Măicuță..
Și esti ajutorul meu...

Maria Pintican...

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ