6 octombrie 2022

MULȚUMESC, IISUSE SFINTE!

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


de Preot Sorin Croitoru

Mulțumesc, Iisuse Sfinte,
Pentru că mi-ai dat ființă,
Pentru că mi-ai dat suflare,
Pentru că mi-ai dat credință,

Pentru că mi-ai dat nădejde
Într-o viață ce-o să fie,
Iar pe asta care este
Mi-o trăiesc cu bucurie.

Mulțumesc, Iisuse Sfinte,
Pentru marea Ta răbdare
Când de calea Ta cea sfântă
M-am îndepărtat prea tare,

Promițându-Ți viață sfântă
Și întoarcerea la Tine,
Când de fapt dezinteresul
Mi-l știam atât de bine..

Mulțumesc, Iisuse Sfinte,
Pentru marea Ta iubire,
Căci de-atâtea ori, Iisuse,
M-ai trezit din nesimțire,

Dăruindu-mi har și lacrimi
Și un duh de umilință,
Și așa la Tine, Doamne,
Mă-întorceai prin pocăință..

Mulțumesc, Iisuse Sfinte,
Pentru câte mi-ai dat mie,
Mulțumesc pentru știință
Când ziceam că nu se știe,

Mulțumesc pentru putere
Când ziceam că nu se poate,
Mulțumesc, Iisuse Sfinte,
Pentru tot și pentru toate.

Și acum și-n veșnicie
Vreau să murmur trei cuvinte
Ca pe-un vers de poezie:
“MULȚUMESC, IISUSE SFINTE!”

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ