13 mai 2021

Câţi copii putem creşte ?

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


    Un om evlavios avea puţine bunuri pământeşti, însă avea mulţi copii. Întrebându-l cineva dacă prea mulţi copii nu-i căuzează greutăţi materiale, el a răspuns:

    - Nu mă îngrijorez de aceasta, căci tatăl meu este multimilionar şi las copiii mei în grija Lui.
    Atunci a fost întrebat cine este tatăl său şi unde locuieşte. Omul a răspuns:

    - Tatăl meu locuieşte în ceruri; este bunul Dumnezeu. Acela îngrijeşte de copiii Săi şi de ai mei.

Ajută-mă, Iisuse drag, să nu mai greşesc; când vorbesc dă-mi înţelepciune, 
ca să nu împlinesc voia celui rău, făcând pe cineva să sufere din cauza mea, 
din cauza neştiinţei mele. Doamne Iisuse, binecuvântează-i pe toţi cei ce mă
vorbesc de rău şi mă nedreptăţesc şi luminează-i, ca să nu păţească ceva din 
cauza mea. În toţi oamenii văd pe copiii Tăi, Doamne, şi trebuie să-i iubesc, 
căci şi Tu îi iubeşti. Dar pentru aceasta ajută-mă să-i iubesc prin fapte - nu cu 
vorbe, căci tot ce fac ştiu că pentru Tine şi prin Tine fac, ca să Te măresc şi să
Te slăvesc pe Tine, Dumnezeul nostru! Doresc să fiu pururea cu Tine prin 
rugăciune curată şi mintea mea să fie departe de orice păcat şi gura mea să
se deschidă spre bine şi spre lauda Ta în veci.

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ