31 ianuarie 2021

Primeste Doamne, rugaciunea mea

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


Ceea ce singura esti bucuria celor scarbiti si Partinitoare celor ce se nedreptatesc. Mangaierea celor ce plang si ajutor celor neajutorati. Cercetarea celor neputinciosi si acoperamant si sprijin celor ce se chinuiesc. Liman celor inviforati, toiag orbilor, povatuitoare celor rataciti si scapare tare celor din nevoi, Nascatoare a lui Dumnezeu cu totul fara prihana. Ia aminte la rugaciunea mea cea smerita, pe care o aduc tie din adancul inimii si ma izbaveste de viforul cel rau al gandurilor. Izbaveste- ma din somnul cel greu, care mi s-a pricinuit mie din lenevire si departeaza de la mine nepasarea si lenevirea. Ajuta-ma ca sa ma izbavesc de obiceiul cel rau al pacatelor ca sa scap de tiranisirea cea amara a diavolilor.

Primeste Doamne, rugaciunea mea catre Tine pentru toti prietenii mei, pentru toti cei pe care nu ii cunosc si care sunt in suferinta sau lipsuri : daruieste-le tuturor mila Ta cea necuprinsa , intareste-le credinta si binecuvinteaza-i pe fiecare dupa nevoile lor sufletesti si trupesti pe care doar Tu le cunosti . AMIN

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ