25 iulie 2020

Rugaciunea Sfintei Ana pentru dobandirea de prunci

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


Doamne Dumnezeule, Atottiitorule, Cel ce numai cu cuvantul Tau ai facut cerul si pamantul cu toate cele ce sunt intr-insele; Dumnezeule, Cel ce ai zis fapturilor Tale sa creasca si sa se inmulteasca, Tu cel ce ai binecuvantat pe Sara, sotia lui Avraam, si la batranetile ei a nascut pe Isaac, si ai daruit Anei, ce era stearpa, pe Samuil Prorocul si alti copii, da-mi si mie roada pantecelui meu, si nu ma lasa sa raman pururea de ocara si urgie oamenilor. Adonai, Doamne Savaot, Tu Care stii ocara nerodirii mele, dezleaga-mi durerea inimii mele, deschide pantecele meu, si pe cea neroditoare arat-o roditoare cu Atotputernicia Ta... Si orice voi naste: fecior ori fecioara, o voi inchina Sfintiei Tale cu toata inima, daruind-o Bisericii Tale pentru a-Ti sluji pururea acolo.

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ