26 iulie 2020

"RUGĂCIUNE CĂTRE LACRIMILE MAICII DOMNULUI"

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


"NU MAI PLÂNGE, MAICA MEA, CĂCI NU MERIT LACRIMILE TALE ...cea mai frumoasă rugăciune pe care am citit-o vreodată, smerita cugetare te cuprinde după ce o rostești ...

                            "RUGĂCIUNE CĂTRE LACRIMILE MAICII DOMNULUI"

"Nu mai plânge, Maica mea, pentru că eu nu merit izvorul tămăduitor ce se naşte în ochii Tăi. Te rog, Maica mea, nu mai plânge pentru sufletul meu amorţit, că îmi este ruşine de mine…Poate dacă nu erau lacrimile Tale, şi blândeţea cu câte te rogi Mântuitorului, eu eram demn de focul cel viu pentru mintea mea spurcată.
Mi-e frică de mine însumi, pentru că firea mea e toată un mucegai şi nu merit toate câte am. Pentru ce mă chinuiesc vrăjmaşii mei? Apără-mă, Maicuţă, cu Preasfânt Acoperământul Tău, şi dă-mi liniştea de care am nevoie. Nu mă lăsa, ajută-mă să mă ridic.

Dă-mi o haină albă ca s-o port cu cinste, ochi deşchişi ca să văd Binele, dă-mi tăcere ca să nu am răspuns în faţa vrăjmaşlor care mă chinuiesc şi vor să mă ispitească. Dă-mi mie bucuria de a iubi din nou, dă-mi mie minte trează ca să mă rog neîncetat.

Te rog să mă îmbrăţişezi pe mine, marele păcătos, pentru că sufletul meu e însetat de iertare, de iubire, te rog să mă laşi să plâng la picioarele Tale, Doamne, că mult am greşit. Te rog să primeşti rugăciunile noastre şi să fii alături de noi mereu. Îmbrăţisează-mă, Maica mea, că sunt singur, neputincios şi păcătos.

                                                                                                                                      Amin.

Sursa 

Ioan Gavris


Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ