16 octombrie 2019

RUGĂCIUNE LA ICOANA MAICII DOMNULUI,,ÎNTRU NAȘTERE FECIORIA AI PĂZIT”

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...



O, PREASFÂNTĂ și Preacurată Maica Domnului, tu, zorii si leaganul MÂNTUIRII noastre, chipul nostru de smerenie și ascultare, ocrotitoarea și mijlocitoarea noastră înaintea tronului lui Dumnezeu, ROAGĂ-TE neîncetat pentru noi.
Neamurile toate te fericesc pe tine, una, de Dumnezeu NĂSCĂTOARE ! Biruiescu-se hotarele firii întru tine, Curată FECIOARĂ , ceea ce ești după naștere FECIOARĂ și după moarte – vie. Mântuiește pururea, NĂSCĂTOARE DE DUMNEZEU , moștenirea ta!
Întru naștere fecioria ai păzit, și după ridicarea Ta la ceruri lumea nu ai părăsit, de Dumnezeu Născătoare. Mutatu-te-ai la viața veșnică ,fiind Maica vieții, cu rugăciunile tale izbăvești din moartea cea veșnică ,sufletele noastre.
O, Preasfântă Stăpână Născătoare de Dumnezeu, fii mie, Maică a lui Dumnezeu, zid nebiruit și păzitoare puternică, nu mă depărta pre mine, păcătosul și nevrednicul, care alerg înaintea chipului Tău preasfânt și mă rog,căci tu ești nădejdea creștinilor și adăpostirea păcătoșilor. Izbăvește-mă de toată primejdia, bântuiala, nevoia și neputința și dăruiește-mi pocăința mai înainte de sfârșit . Ca prin mijlocirea și ajutorul Tău , mântuindu-mă în viața aceasta de acum de tot vrăjmașul văzut și nevăzut , umblând cu placere de Dumnezeu în voia iubitului Tău Fiu și Dumnezeului nostru, iar la ziua cea înfricoșătoare a judecății izbăvindu-mă de veșnica și grozava muncă , să mă închin , să mulțumesc și să slăvesc întru tot SFÂNT NUMELE TĂU ÎN VECII VECILOR . AMIN.

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ