14 martie 2019

Suflete drag,

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


Picături de sânge 
Multe am vărsat. 
Pentru-ntreaga lume 
Mult am sângerat.

Însă dintre-atâtea
Picături, creştine,
Una am vărsat-o
Sigur pentru tine.

Dac-ai înţelege
Ce înseamnă raiul,
Ţi-ai schimba în grabă
Cugetul şi traiul.

Nu-nţelegi mai mult,
Fiindcă mulţi vrăjmaşi
Ti-au slăbit credinţa,
Dar să nu te laşi !

Vezi cât eşti de slab
Şi neputincios,
Cât îţi pare drumul
De anevoios ?

Dacă-Mi dai voinţă,
O să iei putere
Şi-am să-ţi dau şi aripi
Şi tot ce-Mi vei cere !

Unde vrei s-ajungi ?
Care-i scopul tău ?
Care-ţi este ţinta,
Copilaşul Meu ?

Drumul tău de-acuma
Duce către Mine ?
Dacă nu, e rău,
Dacă da, e bine.

Sufleţelul tău
E o floare-aleasă.
Când va creşte mare,
Am s-o iau acasă.

Tu s-o îngrijeşti
Să nu se usuce,
Căci, aşa, acasă
N-o mai pot aduce.

sursa

https://www.facebook.com/OVIDIU.FLO?

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ