17 mai 2017

TE CÂNT PREA CURATĂ!

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


Te cant Prea Curată, Fecioară Marie,
Dar limba-i săracă si glasul mi-e stins,
Căci stiu că in cer, toti ingerii, tie,
 Iti cantă un cantec de minti, necuprins!

Te cant Bucurie ce treci peste vremuri,
Te cantă Pămantul si cele ceresti,
Cu numele tău tot iadul cutremuri,
 Mai Sfantă ca Sfintii de-a Pururi Tu esti!

Te cant, Maica Vietii, Cămara Luminii,
Nevrednic sunt să iti glăsuiesc,
Eu biata faptură, Tu Crinul Grădinii,
Din care se varsă tot Mirul Ceresc!

Te cant Nestemată, Comoara cerească,
Si tie mă plec si vreau să-ti vorbesc,
Căci tu mi-ai deschis in suflet fereastra,
Să intre Lumina in care trăiesc!

Te cant Prea Marită, de-a Pururi Fecioară,
Pe care prooroci te-au binevestit,
Mi-as face din suflet arcus de vioară,
De n-as fi doar tină si lut amortit!

Preot Ioan.

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ