4 aprilie 2024

Golgota

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


"Sunt om cu suflet, cu moarte si Inviere,
Am strans necaz si straiul mi-e patat,
In suflet am doar cioburi si durere,
Si trupu-mi, e cetate de pacat.

De pe Golgota glasul Lui ma cheama,
Ma cheama suferinta lui Hristos,
Sa imi arate spinii din coroana,
Si biciul ce-L loveste dureros.

Ma plange Domnul, ma plange Vesnicia,
Pacatul tuturor, din veac l-a plans,
La fel a plans cu Marta si Maria,
Si pentru Lazar lacrima i-a curs.

Ma striga Cerul, ingerii ma cheama,
In haina pocaintei sa ma-mbrace,
Si in genunchi se-aseaza Sfanta Mama,
Pe Fiul, pentru mine sa il roage".

Dumnezeu si Maica Domnului sa te binecuvanteze. O, Doamne, miluieste! O, Doamne, sporeste! Sanatate trupului si bucuria mantuirii sufletului, sa-ti dea Dumnezeu

                                                                                                             . Amin si Aliluia!
                                                                                                                   Preot Ioan .
http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ