1 noiembrie 2023

O ICOANĂ FOARTE RARĂ MAICA DOMNULUI ÎNSĂRCINATĂ

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...

            

Bucuria mea, iată o icoana foarte rară, făcătoare de minuni a Preasfintei Nascatoarei de Dumnezeu, "Maica Domnului Însărcinată". Această minunată icoană a Maicii Domnului a fost găsită într-una din Sfintele Mănăstiri de măicuțe din vestul Georgiei. În timpul renovării a fost ridicată podeaua sub care se afla un depozit cu o serie de icoane unice. Printre altele a fost descoperită și aceasta icoana a Maicii Domnului, Fecioara Maria purtand pe Hristos în pântece. Slavă lui Dumnezeu și Maicii Sale Preacurate pentru tot!
"Născătoare de Dumnezeu Fecioară, bucură-Te, ceea ce ești plină de dar, Marie, Domnul este cu Tine. Binecuvântată ești Tu între femei și binecuvântat este rodul o pântecelelui Tău, că ai născut pe Hristos, Mântuitorul sufletelor noastre."
Prea Sfântă Marie, roagă-te și pentru noi păcătoșii acum și în ceasul morții noastre! Amin!
Doamne, Iisuse Hristoase, mântuiește-mă!
Maica Domnului meu, miluieşte-mă pe mine păcătosul ...


Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ