9 mai 2023

VENIM LA TINE CU TOTII

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...



!http://babylenuta.blogspot.ro/?m=1

Ochii mei spre tine, Maica, 
Se inalta si se roaga, 
La icoana ta Preasfanta, 
Sufletul tacut, cuvanta!

Roaga-te si pentru mine, 
Ca nadejdea-mi e la tine, 
Vin eu, cel mai pacatos, 
La Maicuta lui Hristos.

Cruda si amara soarta, 
Pasii spre Calvar mi-i poarta, 
Stai Preasfanta langa mine,
 Si ma sprijina de tine!

Crucea-i grea, pacatu-i mare, 
La Iisus cer indurare,
 Crucea-i grea, in suflet frica, 
De-oi cadea, tu ma ridica!

Si sa-mi fii Sfanta solie,
 Cand voi trece-n vesnicie, 
Sa m-astepti si sa ma treci, 
Peste vami si locuri reci,

Sa-mi deschizi cu ruga ta, 
Raiul si gradina sa,
 Cand pleca-voi catre Viata, 
Sa-ti vad Preafrumoasa-ti fata!

Sa-mi porti sufletul spre El,
 Sa-l asezi cu dreptii-n Cer,
 Si la Dreapta Judecata, 
Sa ma aperi Preacurata!

Sa pui inaintea Lui, 
Rugaciune si tamai, 
Sa schimbi lacrimile mele,
 In sir de margaritele!

Sa le duci la Tronul Sfant, 
Cand pleca-voi spre mormant,
 Lacrima caintei mele,
 Plata pacatelor grele!

Venim la tine cu totii, 
Sa ne-ajuti in fata mortii, 
Sa ne fi Liman Preasfant
Si in Cer si pe Pamant!

Versuri Eliana Popa

 Sursa Preot Ioan.


Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ