11 martie 2023

CUVANT despre POST ..

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...



 Bucuria mea, intreaba unii oameni, cum de au putut atatia nevoitori crestin ortodocsi sa vietuiasca pana la adanci batraneti in aspra infranare de la mancare si bautura. Acestia nu pot intelege fiindca sunt oameni "trupesti", fara o viata duhovniceasca. Iata un exemplu: Vreme de trei zile, chinuitorii l-au lipsit pe Sfantul Vasilisc de mancare si bautura. Cand i-au dat sa manance si sa bea, el n-a primit, zicand ca nu-i este foame: "Eu m-am indestulat cu hrana nestricacioasa, si nu vreau sa gust hrana stricacioasa. Voi va hraniti cu paine de pe pamant, dar pe mine ma hraneste cerescul cuvant al lui Dumnezeu. Pe voi va inveseleste vinul, pe mine ma inveseleste Harul Duhului Sfant. Voi va indestulati cu carnuri, dar eu ma indestulez cu postirea. Pe voi va intareste puterea trupului, pe mine ma intareste Crucea lui Hristos. Voi va imbogatiti cu aur, in timp ce eu ma imbogatesc cu dragostea lui Hristos. Voi va impodobiti cu haine, in timp ce eu, cu fapte bune ma impodobesc cu. Voi va desfatati cu rasul, insa, pe mine ma mangaie Duhul Sfant in rugaciune. Iata un barbat Sfant, intru care s-a adeverit cuvantul Domnului: “Nu numai cu paine va trai omul, ci cu tot cuvantul care iese din gura lui Dumnezeu” (Matei 4:4). 

                                                                                              Amin si Aliluia!
                                                                                              Preot Ioan 🛎

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ