26 decembrie 2022

DACA AM AVEA IUBIRE

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


               ❤❤❤
   Versuri de Eliana Popa 

   "Daca am avea iubire, toate le-am rabda usor, 
N-am lovi nici prin cuvinte, nici prin fapte care dor, 
Nu ne-am tulbura cu duhul, n-am raspunde manios, 
Daca am vedea in oameni, chipul DOMNULUI HRISTOS !

   Daca am avea iubire, ar inmuguri surasul, 
Ce ar sterge de pe gene si tristetea dar si plansul, 
Daca am avea iubire, n-am trai doar pentru noi,
Am intinde-un colt de paine si o haina celor goi!

   Daca am avea iubire, sufletul ni s-ar sfinti, 
Am fi ingeri de lumina ce pasesc spre vesnicii, 
Am aduce bucurie si un strop de pace-n toate, 
Si-am tamadui cu-n zambet, sufletele intristate.

   Daca am avea iubire, cea lasata de Hristos, 
Am vedea in cei din jur, numai ce este frumos,
 DUMNEZEU a pus in oameni, un talant sau chiar mai mult, 
Dar robiti de patimi multe, l-am ascuns sau l-am pierdut!

   Daca am avea iubire, am fi buni samarineni, 
Si am ridica pe umeri, toti bolnavii-acestei vremi, 
Am primi in casa noastra pe toti Lazarii sarmani,
 Nu ne-am strange-n punga noastra spre osanda, gologani!

   Dar nu mai avem iubire, alergam vanand pacate, 
Ne oprim pentru o clipa si-apoi mergem mai departe. 
Si uitam ca timpul nostru intr-o zi se va sfarsi, 
Si in viata viitoare, ce am dat, vom dobandi."

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ