2 iulie 2022

Maica Domnului îndurerată pentru pruncii uciși în pântece și pentru copiii avortați

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


Această icoană este un colac de salvare pentru cei care s-au pocăit de păcatul avortului și doresc iertarea acestui păcat.
A fost creată special pentru acele femei care, realizând gravitatea faptelor lor, caută alinare în durerea lor. Icoana este foarte emoționantă: Maica Domnului Îl ține în brațe pe Micul Hristos, care primește pruncul înfășat de la îngerul păzitor. El acceptă copilașul ca pe un dar respins și neprețuit, respins de oameni, trimis de El de sus-de catre Domnul.
Aceasta este durerea, și împreună cu ea, înțelegerea mântuitoare că Dumnezeu nu părăsește copilul nenăscut, îl acceptă, îl simpatizează și îl iubește. Prin urmare, un alt nume pentru această icoană este cunoscută ca „Mângâietoarea celor nenăscuți" :

La urma urmei, este atât de important ca o mamă să știe că Dumnezeu nu își părăsește copilul. Domnul nu lasă un copil, o femeie sau un bărbat care nu-și acceptă propriul copil. Dar pentru a înțelege acest lucru și a renaște la o viață nouă, este necesar să recunoaștem păcatul, pocăința și rugăciunea care încălzește inima și afirmă credința, speranța și iubirea.

Povestea picturii imaginii Preasfintei Maicii Domnului „Doliu pentru pruncii uciși în pântece”

Cunoscut pentru rugăciunile sincere către Dumnezeu și darul clarviziunii, rezidentul Mănăstirii Adormirea Maicii Domnului,
Schim - Arhimandritul Iona a fost chemat de credincioși să conducă o procesiune religioasă împotriva avortului.
Însuși tatăl lui, Jon, a fost al nouălea copil dintr-o familie săracă. În 1925, când s-a născut, mama lui avea deja 45 de ani.
Procesiunea a fost planificată să fie specială și a fost necesară o icoană specială pentru a o însoți.
Cu toate acestea, nu a fost niciuna.
Schim - Arhimandritul Iona a început să se roage pentru dobândirea ei și s-a întâmplat un miracol.
Unul dintre enoriașii bisericii din Kiev ridicată în cinstea Sf. Macarie, mergând de-a lungul țărmului, a văzut contururi pe o piatră plată care îi aminteau de silueta Fecioarei.
El a înfățișat ceea ce a văzut pe hârtie, cu care a mers la preotul bisericii.
Preotul, a dat desenul pictorului de icoane și l-a binecuvântat să picteze imaginea. Așa că s-a născut o nouă icoană.
A trecut ceva timp, iar mitropolitul Vladimir al Kievului și al întregii Ucraine a văzut imaginea sfântă.
Vladika a binecuvântat crearea unei icoane mari.
Cu această imagine în 2012 s-a săvârșit procesiunea specială a întregului tinut ucrainean - „Pentru mântuirea copiilor nenăscuți și păstrarea valorilor familiei” - , care a străbătut teritoriul Ucrainei de la est la vest și de la nord la sud.
Icoana a izvorat lacrimi, Maica Domnului a vărsat lacrimi în timpul procesiunii pocăinței, a început să deschidă inimile multor femei care și-au văzut păcatul, le-a consolat pe cele care și-au dat seama și s-au pocăit și le-a avertizat pe fete împotriva comiterii păcatului pruncuciderii în viitor.

Una dintre copiile acestei imagini uimitoare, în special pentru Biserica Adormirii Maicii Domnului din centrul Bobruisk a fost pictata pe Muntele Athos, „pentru ca femeile să recurgă la rugăciune pentru aceasta și să primească vindecare și mângâiere prin rugăciunile lor”.

Rugăciuni înaintea icoanei Maicii Domnului

1. ” Doamne, miluiește pe copiii mei care au murit în pântecele meu, pentru credința și lacrimile mele, de dragul milei Tale, Doamne, nu-i lipsi de Lumina Ta Divină.
Doamne, miluiește-mă pentru copiii mei nevinovati uciși în pântece.
O, Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu! Pentru Multă bunătate Ta, care ai venit pentru noi oamenii și pentru mântuirea noastră si te-ai întrupat în trup și ai fost răstignit și îngropat și Înviat, cu Sângele Tău înnoindu-ne firea stricăcioasă, primește pocăința mea pentru păcatul acesta și ascultă cuvintele mele:
Am păcătuit, Doamne, împotriva Cerului și înaintea Ta, într-un cuvânt, faptă, sufletul și trupul, și gândul minții mele.
Am călcat poruncile Tale, n-am ascultat de porunca Ta, am mâniat bunătatea Ta, Dumnezeul meu, dar așa cum este făptura Ta, nu deznădăjduiesc de mântuire, ci îndrăznesc să vin la Mila Ta nemăsurată și să mă rog Ție: Doamne! În pocăinţă, dă-mi o inimă smerită şi primeşte-mă, rugându-mă, şi dă-mi un gând bun, dă-mi lacrimi de pocainta pentru pacatele mele, Doamne, dă-mi, prin harul Tău, să pun un început bun.
Miluiește-mă, Dumnezeule, miluiește-mă pe mine cea care am căzut și amintește-ți de mine, roaba Ta păcătoasă în Împărăția Ta, acum și pururea și în vecii vecilor , Amin .

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

2. Doamne, Prea milostive Hristoase Iisuse, Răscumpărătorul păcătoșilor, pentru mântuirea neamului omenesc, Te-ai lăsat, Atotmilostiv, slăvit in Rai, care ai locuit printre noi oamenii și ai vazut multi păcătoși printre care primul sunt eu.
Tu, ai primit moarte pe Cruce pentru pacatele noastre și ai suferit pentru boala noastră;
Tu, Iisuse Hristoase, ai suferit, ai fost rănit pentru păcatele noastre și chinuit pentru fărădelegile noastre, și de aceea Ție, Iubitorule de oameni, aducem aceste smerite ale noastre rugăciuni:
primește-ne Prea Bunule Doamne, și îndepărtează-ne de slăbiciunile noastre și nu-ți aminti de păcatele noastre și nu-ți întoarce mânia Ta cea dreaptă pentru fărădelegile noastre, împotriva noastră. Prin Sângele Tău Preanevinovat, reînnoind firea noastră căzută, înnoiește-ne, Doamne Iisuse Hristoase, Mântuitorul nostru, și pe noi, în pofida păcatelor existente și mângâie-ne inimile cu bucuria iertării Tale.
Cu strigăt și cu lacrimi nemăsurate de pocăință, cădem la picioarele Dumnezeieștii Îndurării Tale și ne rugăm Ție:
cu harul Tău curăță-ne de toate fărădelegile și păcatele vieții noastre. Fie ca să lăudăm Numele Tău Preasfânt, cu Tatăl și cu Prea Bunul și Dătătorul de viață Duh, acum și pururea și în vecii vecilor, în lăcașul iubirii Tale de oameni. Amin.

Rugăciunea catre Preasfinta Născătoare de Dumnezeu-

Maica Domnului a Îndurării, deschide-ne porțile, Preacurată Născătoare de Dumnezeu, care nădăjduim în Tine, să nu pierim, dar să fim izbăviți de necazuri prin Tine.
Tu care ești mântuirea neamului creștinesc. Bucură-te, O, Maică Preacurată a Unului născut FiuluiTău.
Doamne, Dumnezeule și Mântuitorul nostru, Iisuse Hristoase!
Fii mie, păcătoasei, Mijlocitor în ziua judecății
când voi sta în fața Tronului Judecătorului, smerita, și izbăvita de pedeapsa de foc a chinului vesnic, prin rugăciunile Tale către Tatăl și prin rugaciunile Sfântei Născătoare de Dumnezeu, mântuiește-ma !

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

În 2012, facandu-se drumul Crucii -
Lungimea traseului este de aproximativ 4,5 mii km.
Iată ce a spus șeful grupului Serghei Lenda despre aceasta minunata icoană:
„Această icoană a fost revelată pe piatră de însăși Maica Domnului, slujitorului si robului lui Dumnezeu schim-arhimandritul Iona, călugăr al Bisericii Sf. Macarie din Kiev.
Există dovezi că icoana Maicii Domnului este facatoare de minuni!.
Așadar, în timpul procesiunii către orașul Berezan, regiunea Kiev, Maica Domnului, înfățișată lângă răstignirea lui Hristos, a plâns lacrimi „vii”. Din nefericire, această poveste pare să fie acoperită în mod deliberat de ceață – nu sunt raportate nici data apariției icoanei, nici data pictării imaginii, nici măcar numele pictorului de icoane;
Se știe că la 14 august 2012, cu binecuvântarea Preafericitului Părinte Mitropolit Vladimir al Kievului și al Întregii Ucraine, s-a desfășurat procesiunea Sf.Cruci a întregului popor ucrainean cu icoana Maicii Domnului care se mai numeste „Doliu pentru pruncii ucisi și avortati”
Traseul procesiunii a mers mai întâi de la est la vestul Ucrainei (satul Belokurakino, regiunea Luhansk - Kiev - Beregovo, regiunea Transcarpatică), iar apoi de la nord la sud (Cernobîl - Kiev - satul Kulevcha - Crimeea), astfel formând o cruce peste toata Ucraina.

https://filoteea.blogspot.com/

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ