13 martie 2022

Plânge Maica lui Hristos

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...

                   

De a noastră milă mare
Plânge Maica lui Hristos,
Plâng icoanele în care
E pictată ea frumos.
Simte cât vom suferi,
Ce năpastă ne-a lovit,
Bine-ar fi de ne-am căi
Pentru toate ce-am greșit.
Mult ne-am rătăcit pe cale,
De credință am uitat,
De a Tatălui Lucrare,
De postit și de-nchinat.
Plâng icoanele pictate,
Plânge Maica Domnului
De atâtea boli vărsate
Peste haina sufletului.
Ne privește cu-ndurare,
Cu o grijă nesecată,
Maica noastră cea mai mare,
Milă ți-e de lumea toată.
Tu te rogi doar în suspine
Pentru noi, ai tăi copii,
Să ne fie la toți bine,
Să ne vezi a ne iubi.
Maică, lacrimile tale
În zadar nu sunt, deloc,
Simți că vremurile-s grele,
Vrei să ne ferești de foc.
Haideți, semeni din popoare,
Cu toții să ne rugăm
Pentru binecuvântare,
De năpastă să scăpăm.
Maricica Miloievici


Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ