19 noiembrie 2020

Justific orice răutate

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...



Bârfesc şi eu, ca toată lumea,
Şi nu întreb, dacā e bine?
Mă răcoresc, îmi spune mintea,
Dar inimii...văd...nu-i convine!

Şi clevetesc, şi osândesc,
Şi spun...ca toată lumea!
Şi încep, încet şi sã urăsc,
Şi sã susțin, minciuna.

Devin străin, de umilință,
Şi starea mi o justific,
Că nu-i greşit, nu-i cu putință,
Că-s suflet, cu credință!

Justific, orice răutate,
Mereu e vina ei (lui)
Şi ce fac eu , este dreptate,
Şi pierd , cununa Domnului.

Şi cad, din ce în ce , mai jos,
Şi pierd, dinarii lui Iisus,
Iar Doamne,tu priveşti de sus
Păcatului, cum n-am supus .

Autor Feştilă Niculina
19 11 2020


Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ