28 octombrie 2020

CALUGARUL si MUSULMANUL

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


   Bucuria mea, se spune ca un judecator musulman, a invitat odata la el acasa un calugar ortodox. Era vremea cinei si, dupa ce familia magistratului islamic s-a asezat la masa impreuna cu oaspetele lor, judecatorul l-a intrebat pe calugarul crestin ortodox: “Te rog, omule bun, luminea­za-ma! Eu sunt musulman si caut sa-mi traiesc viata dupa legea religiei mele. Judec cu dreptate, pe cat este posibil omeneste, nu primesc mita, ii hranesc pe cei saraci, ma rog si postesc dupa puterile mele. In tot ce fac, incerc sa-mi  traiesc viata  onest si conform vointei  lui Dumnezeu. Daca voi merge pe linia aceasta, voi mosteni Imparatia Cerurilor?” 

Calugarul, uimit de virtutile musulmanului, l-a intrebat: “Judecatorule, ai copii?” “Am!”, a raspuns magistratul. “Dar servitori, ai in casa ta?” “Da, desigur, am si servitori” “Te rog sa-mi spui care dintre ei, copiii sau slugile tale, te asculta  mai mult?” “Servitorii, bineinteles. Ei sunt atenti la cea mai mica dorinta a mea si sunt gata s-o implineasca fara cracnire.

 Dar copiii mei sunt uneori neascultatori si  incapatanati; cateodata nu ma inteleg cu ei, fiindca, ies din voia mea, spuse zambitor omul legii. “Cu toate astea, atunci cand vei imbatrani si  va trebui sa parasesti acest pamant, cine te va mosteni, copiii sau slugile tale?” continua calugarul cu intrebarile lui. “Fara indoiala, odraslele mele”, a exclamat musulmanul. “Vezi, judecatorule, la fel este si  cu Imparatia Cerurilor.

 Poti fi un servitor, o sluga exemplara, dar numai fiii sunt mostenitorii. Si singura cale pentru a dobandi infierea cea duhovniceasca este prin Iisus Hristos, Fiul lui Dumnezeu intrupat de la Duhul Sfant si din Fecioara Maria, prin vointa Tatalui. Fiindca, scrie Apostolul Pavel in Epistola catre  Galateni, spunand: „Acum nu mai esti rob, ci fiu, iar daca  esti  fiu, esti si mostenitor al lui Dumnezeu, prin Iisus Hristos” (Galateni 4:7).

   🙏 O, Stapane Doamne, lisuse Hristoase, Cela Ce esti Capul Sfant al Bisericii Tale Crestin Ortodoxe, invredniceste-ne si pre noi a fi madulare cinstite ale Preacuratului Tau Trup in veci. Fiindca, numai Tie se cuvine pururi toata inchinarea, multumirea si slava. Amin si Aliluia!
                                                                                                                              Preot Ioan 🛎.

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ