19 noiembrie 2019

Icoana Maicii DOMNULUI „Bucuria tuturor celor necăjiți”

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...



Icoana Maicii DOMNULUI „Bucuria tuturor celor necăjiți” Este Prăznuită pe :

+ 23 Iulie ,
+ 24 Octombrie și
+ 19 Noiembrie .

Icoana Maicii DOMNULUI „Bucuria tuturor celor necăjiți” Este Numele a cel puțin trei Icoane Făcătoare de Minuni , asemănătoare la înfățișare .

Pe 24 Octombrie , Biserica Prăznuiește Icoana Maicii DOMNULUI „Bucuria tuturor celor necăjiți” din Bolişaia Ordînka (Moscova), datorită unei Minuni petrecute pe 24 Octombrie 1688 .

Eufimia , sora Patriarhului Ioachim (1674-1690) suferea de o boală incurabilă de foarte mulți ani . Nemaiprimind speranțe de viață din partea medicilor , aceasta s-a spovedit și împărtășit , pregătindu-se astfel de sfârșitul vieții acesteia pământești .
Intr-o dimineață , pe când se ruga , a auzit O Voce Care a Zis :
„Eufimia , mergi la biserica Schimbării la față a Fiului meu . Acolo vei găsi O Icoană numită „Bucuria tuturor celor necăjiți”. Cere preotului să-ți citească rugăciuni înaintea Icoanei mele și să săvârșească Sfântul Maslu , ca să Sfințească aghiasma cu care trebuie să te stropească . Și te vei vindeca !”

Ascultând Sfatul primit în timpul rugăciunii , Eufimia a mers la biserică , unde după ce s-a rugat și a fost stropită cu aghiasmă , a primit Vindecare .
Această Vindecare Miraculoasă s-a petrecut pe 24 Octombrie 1688 .

In Icoana Maicii DOMNULUI „Bucuria tuturor celor necăjiți”, Preasfânta Născătoare de DUMNEZEU Este zugrăvită în întregime , printre florile din Rai , cu brațele deschise și cu capul înclinat , pentru a putea primi rugăciunile creștinilor .
Mântuitorul Hristos Este zugrăvit deasupra , în nori , Binecuvântând .

Deși Stă în Rai , Maica DOMNULUI Este cu noi . Acest lucru este redat în această Icoană prin faptul că Maica DOMNULUI Este înconjurată de credincioșii care se roagă , dar și de Sfinții Ingeri care le poartă rugăciunile către Preasfânta Născătoare de DUMNEZEU .

In alte versiuni ale Icoanei , Maica DOMNULUI Este Reprezentată stând pe nori și Tinând Pruncul pe brațul stâng , nemaifiind înconjurată de florile Paradisului , ci având reprezentată deasupa Sfânta TREIME .

Maica DOMNULUI , deși Este în Rai , Ea ne Primește și Ascultă cu Dragoste rugăciunile noastre , ale celor necăjiți , Mijlocind către Fiul pentru noi .
Mijlocirea Ei Neîncetată și Dragostea de Mamă , Ajută la vindecarea bolilor și potolirea necazurilor noastre .

Pe lângă Icoana Maicii DOMNULUI „Bucuria tuturor celor necăjiți” din Bolişaia Ordînka (Moscova) , mai sunt cunoscute ca Icoane Făcătoare de Minuni ce au același tipar :

+ Icoana Maicii DOMNULUI „Bucuria tuturor celor necăjiți” din Sankt Petersburg. (Prăznuită pe 23 Iulie) - această Icoană mai este denumită și „a monedelor”;
+ Icoana Maicii DOMNULUI „Bucuria tuturor celor necăjiți” din Paris (Prăznuită pe 19 Noiembrie);
+ Icoana Maicii DOMNULUI „Bucuria tuturor celor necăjiți” din S.U.A.;
+ Icoana Maicii DOMNULUI „Bucuria tuturor celor necăjiți” din Ivanovo.

Rugăciunea Maicii DOMNULUI

O, Preasfântă Fecioară , Născătoare de DUMNEZEU , Apărătoarea si Acoperămîntul celor ce aleargă la Tine !
Vezi-mă din Inăltimea cea Sfântă a Cerului si Coboară - Ti Privirea asupra mea , a păcătosului, care cade înaintea Preacuratului Tau Chip .
Auzi calda mea rugăciune si Du-o la Fiul Tau si DUMNEZEUL nostru Iisus Hristos .
Induplecă-l să Lumineze sufletul meu cel întristat de păcatele mele cu Lumina Binecuvântarii Sale ,
Să mă Izbăvească de toate nevoile , bolile si suferintele ce mă împresoară ,
Să-mi Dăruiască Pace si Liniste , sănătate trupească si sufletească , să Impace inima mea suferindă , Tămăduindu-mi rănile pentru a putea face fapte bune !
Să Curete mintea mea care este trasă în jos de grijile acestei vieti , Invătându-mă să Implinesc Poruncile Sale !
Să mă Izbăvească de chinurile cele vesnice si să mă Invrednicească de Cereasca Sa Impărătie !
O , Preasfântă Născătoare de DUMNEZEU !
Tu Esti „Bucuria tuturor celor necăjăti” !
Auzi-mă si pe mine pacatosul , care sunt cuprins de suferintă !
Tu Ceea ce Esti Numită „Potoleste suferinta mea”,
Tu „Rug Aprins” ,
Ocroteste Lumea si pe noi pe toti , de vătămătoarele săgeti de foc ale vrăjmasilor nostrii!
Tu , „Aflarea Sufletelor Pierdute” , nu mă lăsa să pier în bezna păcatelor mele .
După DUMNEZEU , în Tine îmi este toată Nădejdea si Increderea mea Esti Tu .
Fii mie Apărătoare în această vremelnică viată iar în viata vesnică ,
Fii Mijlocitoare pentru mine Inaintea Iubitului Tău Fiu , Iisus Hristos Mantuitorul , DUMNEZEUL nostru !
Pe Tine , Preasfântă Maică a lui DUMNEZEU , Preabinecuvântată Fecioară Maria , Te voi Cânta cu Bunăvoire până la sfârsitul zilelor mele .

Amin !

Rugaciune pentru Ajutor de la Maica DOMNULUI

O , Preasfanta Stapana de DUMNEZEU Nascatoare ,
Ceea ce Esti mai Presus decat Heruvimii si mai Cinstita decat Serafimii ,
Fecioara de DUMNEZEU Aleasa , Bucuria tuturor celor necajiti ,
Da-ne Mangaiere si noua celor ce suntem in necazuri ca afara de tine alta Scapare si Ajutor nu avem .
Tu Singura Esti Mijlocitoarea Bucuriei noastre si ca Maica lui DUMNEZEU si Maica Milostivirii , Stand inaintea prestolului Preasfintei TREIMI , Poti sa ne Ajuti noua .
Ca nimeni din cei ce se roaga Tie cu Credinta nu este rusinat .
Auzi-ne si acum in ziua necazului nostru pe noi cei ce cadem inaintea Icoanei Tale si cu lacrimi ne rugam Tie .
Alunga de la noi toate necazurile si nevoile ce vin asupra noastra , intru aceasta vremelnica viata si prin Atotputernica Ta Mijlocire nu ne lipsi pe noi nici de Vesnica si Nesfarsita Bucurie intru Imparatia Fiului Tau si DUMNEZEULUI nostru .
Amin !

Imparateasa mea Cea Preabuna , Nadejdea mea ,
Nascatoare de DUMNEZEU ,
Prietena sarmanilor , Folositoarea celor neputinciosi si
Ocrotirea celor necajiti ;
Vezi nevoia si necazul meu .
Ajuta-ma ca sunt neputincios ,
Hraneste-ma ca pe un strain .
Stii nevoia mea , Usureaza-ma de ea precum Voiesti caci nu am alt Ajutor afara de Tine , nici alta Folositoare Grabnica ,
nici alta Buna Mangaiere decat numai pe Tine ,
O , Maica a lui DUMNEZEU , ca sa ma Pazesti si sa ma Acoperi in vecii vecilor .
Amin !

http://www.crestinortodox.ro/…/acatistul-maicii-domnului-bu…

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ