17 august 2018

AM INTREBAT O FRUNZA...

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...

(versuri: Eliana Popa)
Am intrebat o frunză căzută-n palma mea
De a simtit durere când vântul o smulgea
Si mi-a răspuns sfioasă si abia soptit
,,Eu n-am simtit durerea, doar Cel ce m-a zidit !
El simte si trăiește, durererea tuturor
El, Care este Singur Atoate Ziditor!
Acolo pe Golgota când trupul i-au străpuns
Toată otrava lumii in rana Sa a curs !
Eu sunt o biată frunză desprinsă de copac
Si cad in tina rece, covor si pled mă fac
Mă calcă pasii vostrii, zăpezile mă-ngroapa
Hrănesc pământu-n care copacul seva-si află !
Pe tine de te-ar smulge-al vietii vânt tăios
Priveste spre Golgota la Domnul tău, Hristos
El isi intinde mâna, rănită de pe Cruce
Si din vârtejul rece, la pieptul Lui te strânge !
Si de te lasă singur o vreme, si-ai să cazi
El stie că esti tare si cât poti tu să rabzi,
Cununa-i pregătită, răsplată ai in cer
Priveste catre Domnul si ai nadejde-n El
Si tu esti tot o frunză ,de n-ai pe Dumnezeu
Păcatul te desprinde de Ziditorul tau
De aceea, om frumos, priveste doar in Sus
Si nu fii doar o frunză, fii rod pentru Iisus! "
Slavă lui Dumnezeu pentru toate !

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ