17 martie 2018

MĂICUTĂ ÎNDURERATĂ !


DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...



O, Maicută Îndurerată
Lângă Crucea stai plecată
Si privesti cu mare jele
La a Domnului durere.

De pe Cruce ti-L coboară
Si-n giulgiu ti-L infasoară,
Vegheati de un heruvim,
Iosif, Ioan si Nicodim.

Pe obraz lacrima-ti curge,
Dar mai rău, sufletu-ti plânge
Nu bocesti, soptesti durerea
Ce-i mai amară ca fierea,

Când usor mâna-ti strecori
Pe sub a Lui subtiori
Si-i mângai obrazul sfânt
Si-i dai ultimul sărut !

Sărutare sufletească
Nu de-aceea pământească,
Nu-i sărutul efemer
E sărut venit din cer !

,, - Fiul Meu, Prea Mult Iubit
De Gavriil bine vestit,
Cum Te-au răstignit pe Cruce
Tu, Lumina mea cea dulce !

Ai tămăduit dureri
Ai adus doar mângâieri,
Si Ti-au dat povară-a duce
Si mie chinul a-Ti plange !

Cate lacrimi voi varsa
Ca sa sting durerea mea,
Sa curga izvor curat
Sa-Ti spăl trupu-nsângerat

Să-nflorească in răni crinii
Si să-Ti scot din frunte spinii
Sa-Ti acopar trupul sfânt
Nu cu giulgiul in mormânt,

Ci sa-Ti tes pentru-ngropare
Doar din flori de lăcrămioare
Mândră haină impărătească
In veci să nu putrezească !

Unde-i frumusetea Ta
Ce-a facut omul din ea ?
Pietrele s-au despicat
Soarele s-a-ntunecat!

Numai ei, răstignitorii
Fariseii, trădătorii
Au privit cu nepasare
La durerea Ta cea mare !

Dulcea Mea Lumină Dulce
In mormantul nou Te-or duce,
Maine-n zori vei invia
Veselind pe Maica Ta ! "

Preacurată si Prea Buna
Tu, Curata mea Stapană
Lasa-ma, azi si pe mine
Sa plang si eu langa tine !

Ca si eu L-am pus pe Cruce
Si-acum lacrima imi curge
Ca si pacatele mele
Ti-au adus aceasta jele !

Si eu L-am incununat
Si obrazul i-am scuipat
Dar te rog Maica plangand
Sa ma-mpaci cu Domnul Sfant

Eliana Popa

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ