13 august 2017

Rugăciune

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


   Sfanta si Curata, Pururea Fecioara,
Vino langa mine, de la cer coboara,
Sa-mi aduci Maicuta din Gradina ta,
O mireasma Sfanta, sa ma pot spala.

   Da-mi o picatura din Potirul Sfant,
Varsa-l Maica Buna, varsa-l pe pamant
Sa ne adapam din gradina ta,
Din potirul milei, varsa dragostea!

   Adu-mi adierea florilor din rai,
Sa-mi imbrace trupul plin de putregai,
Adu-mi haina noua din gradina ta,
 Sa ma primenesc, sa ma poti ierta.

   Sabia durerii, inima ti-a-mpuns,
Cand pe Sfanta Cruce chinuia Iisus,
Si-ai simtit Maicuta, cea mai grea durere,
Si ai plans Maicuta pan' la Inviere!

   Iar acum Prea Sfanta, de-acolo de Sus,
Tu le ierti tradarea celor ce L-au pus,
Rastignit pe Cruce, pe Iisus al Tau,
 Pe Iisus al nostru, Fiu si Dumnezeu!

                      Preot Ioan.                        

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ