26 iulie 2017

IMNUL IUBIRII

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...
NU AVEM IUBIRE!...


   Iti trimit "Imnul iubirii". Sa-l citesti cu mare atentie si o sa vezi ca in suflet avem doar PATIMI si PACATE, iar virtuti nu avem deloc (poate urme slabe de virtuti). Despre care iubire vorbim cand nu ne putem nici macar BUCURA cand il il intalnim pe aproapele nostru. Si atunci, cred ca trebuie cel putin sa ne smerim si sa recunoastem ca suntem departe de a implini porunca iubirii, fiindca NU IUBIM PE VRAJMASII NOSTRI! Ce sa mai vorbim de iubire de vrajmasi, cand nu putem ierta nici macar o jignire, o privire urata, o nedreptate, cea mai mica ofensa... Iisus Hristos nu ne-a recomandat, nu ne-a sfatuit, CI NE-A PORUNCIT: "SA IUBITI PE VRAJMASII VOSTRI!" (Matei 5:44). Si daca este porunca dumnezeiasca, trebuie implinita ca sa ne putem mantui sufletele. CINE ARE MINTE, SA IA AMINTE!
                                           
                                                         IMNUL IUBIRII

   "De as grai in limbile oamenilor si ale ingerilor, iar dragoste nu am, facutu-m-am arama sunatoare si chimval rasunator. Si de as avea darul proorociei si tainele toate le-as cunoaste si orice stiinta, si de as avea atata credinta incat sa mut si muntii, iar dragoste nu am, nimic nu sunt. Si de as imparti toata avutia mea si de as da trupul meu sa fie ars, iar dragoste nu am, nimic nu-mi foloseste. Dragostea indelung rabda; dragostea este binevoitoare, dragostea nu pizmuieste, nu se lauda, nu se trufeste. Dragostea nu se poarta cu necuviinta, nu cauta ale sale, nu se aprinde de manie, nu gandeste raul. Nu se bucura de nedreptate ci de adevar. Toate le sufera, toate le crede, toate le rabda. Dragostea nu cade niciodata... Si acum raman acestea trei: CREDINTA, NADEJDEA si DRAGOSTEA. Iar mai mare dintre acestea este DRAGOSTEA" (1 Corinteni 1-13).
                      Preot Ioan.

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ