23 iunie 2016

Roagă-L Măicuță pe Iisus!

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


Măicuță Sfântă,știi,că eu...
Păcătuiesc într-una,
Dar roagă-L tu,pe Dumnezeu,
Când mă înnec , prins de păcatul greu,
Să îmi întindă mâna!
Când cad și iarăși mă ridic,
Eu știu ,că nu mă lasă!
Chiar de-naintea Lui,eu bun n-aduc nimic,
Dar ca și voi, eu sunt copilul Lui cel mic,
Și El....mă duce-acasă!
Nu-i supărat că am greșit,
De-mi recunosc greșeala!
E bucuros că m-a găsit,
În calea mea,El a venit,
Și-mi vede-n ochi sfiala!
Și știu că-i iubitor și bun,
Iertăndu-mă , cum iartă-un tată,
Și-ncrezător,aș vrea să-I spun,
Că-n ale Lui preasfinte mâini,îmi pun,
Sufletul meu și viața-mi toată!
Să mă aducă-n Casa Lui,
Că-s oaia cea pierdută!
Eu, fără El,mă simt al nimănui,
Și să mă ierte,Maică să Îi spui,
C-ai îndrăzneală multă!
Să fiu mai bun, mai milostiv, mai iertător,
Și să trăiesc smerit,curat,cu umilință!
Trimite-mi tu,Fecioară Sfântă,ajutor
Mai înainte de venirea clipei,când va fi să mor,
Să pot,să-i răsplătesc iubirea,prin credinţă!
Amin!
Scrisă cu voia Domnului de Costel Ursu.

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ