25 iulie 2012

SARACUL CREDINCIOS

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


Doamne, Dumnezeul meu, osandit stau inaintea fetei Tale celei sfinte, si-mi marturisesc nevrednicia, neputinta si saracia mea cea mare. Pentru aceasta ma rog Tie: O, izvor dulce si noianul indurarii, deschide stavilele cerului si ploua asupra mea bunatatile indurarii Tale, pentru ca sa pot scoate lacrimi, sa plang, sa spal si sa curatesc sufletul meu de intinaciunea pacatelor, cu cainta tare si adevarata.


Era un copil necajit, imbracat saracacios,de care nimeni nu purta grija.
Dar copilul acesta era credincios, mergea la biserica, asculta povete intelepte si incerca sa faca voia Domnului.
Un boier, necredincios, l-a intrebat odata despre ce a auzit vorbindu-se la biserica. Baiatul i-a raspuns:"Dumnezeu este iubire.""Dar daca este iubire,dupa cum spui,de ce tu esti inca sarac si nu ai cu ce sa te imbraci? De ce nu a trimis Dumnezeu pe cineva care sa te ajute?"         ii spuse boierul.
Copilul s-a gandit,iar apoi ii raspunde :"A trimis...Dar omul acela a uitat."

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ