23 mai 2010

MI - E DRAGĂ, ROMANIA..



Guvernul are un braţ lung şi unul scurt:

cel lung îi serveşte ca să ia şi ajunge peste tot
; braţul scurt îi serveşte ca să dea,
dar nu ajunge decât la cei apropiaţi
(Silone)










Mi-e dragă, România!
Cât va mai fi românul sclav
În ţara noastră în care,
Întreg sistemul e bolnav,
De-o cruntă nepăsare?

În blocuri triste, cenuşii,
Bătrâni mai mor de foame,
Uitaţi de stat şi-ai lor copii
Dar, Tu, nu-i uita, Doamne!

Ajută poporul la greu,
Slăvit fie al Tău nume!
Alături să ne fii mereu,
Să fie pace în lume.

Nu ne lăsa, îţi spun mereu,
Că-avem mulţi hoţi în ţară!
De-aceea noi o ducem greu
Ce n-aş da ca să piară...

Fii, Doamne, bun vindecător,
Te rog, fă o minune
Şi vindecă al meu popor,
De tot ce-i rău în lume.

Doar, Tu, eşti doctor priceput
Să-i vindeci a sa rană,
De care suferă de mult
Şi e cuprins de teamă.

Suntem o ţară de creştini,
Nu o adunătură.
De Tine nu suntem străini,
Iubim Sfânta Scriptură.

Înlătură acest blestem,
Redă-ne bucuria
Şi lasă la români un semn,
Să le rodească glia.

Sunt fiică din popor creştin,
Cinstesc prietenia.
Dă ţării mele alt destin,
Mi-e dragă România! 


GEORGETA NEDELCU
Craiova Decembrie 2009



Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ