26 aprilie 2018

Măicută...

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...

Nu am nimica vrednic, nici cuget curat, nici simtire fara meteahna sa aduc la altar. Ca un osandit stau inaintea icoanei tale, Imparateasa, si inaintea ei imi aduc cu inchinare toate ale mele, sa le prefaca Fiul tau asa cum Insusi stie, ca un Dumnezeu, in prinos de Liturghie, prescure de cuget si simtire prin care sa ma sfintesc si eu si sa cant:

Bucura-te, aratatoarea cugetului ascuns;
Bucura-te, aratatoarea inselarii ucigatoare;
Bucura-te, aratatoarea pacatului nemarturisit;
Bucura-te, aratatoarea crucii de mostenire si inchinarii de fiu;
Bucura-te, aratatoarea iubirii de Dumnezeu peste toate;
Bucura-te, aratatoarea iubirii aproapelui cu dragostea lui Hristos;
Bucura-te, aratatoarea Caii!

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ