27 martie 2018

STROP DE CUMINECĂTURĂ

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


M-am născut când vrut-a Domnul
Intr-un neam străvechi si demn
Unde pe-un picior de plai
Doine in vazduh se cern .

M-am născut la umbra Crucii
Ce-a purtat-o neamul meu
Ce-au cinstit-o toti strămosii
Si azi o cinstesc si eu !

Măicuta mi-a pus in suflet
Si in apa de botez
Picături de rugă sfânta
Si dumnezeiescul Crez !

Cu strămosii intr-un cuget,
Stând la Sfânta Liturghie
Ma inchin si-mi plec genunchiul
Si spun :Doamne, Slava Tie !

Când mă mângâia bunica
Imi spunea cu glas duios :
,, - Când vei căuta frumosul,
Să il cauti pe Hristos !"

Si când secera bunicul
Spicele cu bobul greu,
Imi spunea mângaind snopul
,, - E barba lui Dumnezeu !"

Eu râdeam, insa bătranul
Astupându-mi c-un mac, gura
Se-nchina si-mi zice-n soaptă :
,, Din ea, frământăm prescura !"

,, - Bunule ! As vrea sa fiu
Aluatul din prescură
Sa fiu trup din Trupul Sfânt
Strop de cuminecatură "

Eliana

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ