16 ianuarie 2018

PLÂNGE CERUL

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


Plânge Cerul, pe tot omul
Cel neroditor ca pomul
Care stă sa se usuce,
Plânge, Cerul, Domnul plânge.

Plânge Maica-n rând cu Sfintii
Cu stramosii si Păintii
Ce-au tinut credinta dreaptă,
Nu din vorba, ci din fapta.

Plânge Stefan moldoveanul
Si ne ceartă Brâncoveanu:
,,Voi născuti din mame sfinte
Vreti credinta a vă vinde ?

Eu si fiii mei ne-am pus
Chezasi la Domnul Iisus
Pentru tine, neam al meu
Că nu-L vinzi pe Dumnezeu !

V-am lăsat biserici sfinte
Vreti credinta a vă vinde ?
Viata toata să vă fie
Ca o Sfânta Liturghie,

Să va fie ajutorul
Crucea si Mântuitorul.
Fiti voi neamul luminos
Candelă pentru Hristos!"

Plâng icoanele-n Altare
Pentru a noastra nepasare,
Pentru cei ce-n chip frumos
Vor să-L vânda pe Hristos.

Eliana Popa

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ