22 decembrie 2017

RUGĂCIUNE

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


Dumnezeul meu, Dorirea mea
Tu esti al meu..eu sunt a Ta,
Tu esti al dragostei izvor,
Tu esti al meu si-al tuturor !
Iisuse Blând, Iisuse-al meu
Tu esti si Fiu si Dumnezeu,
Tu esti Cel mai presus de Fire,
Tu esti si Taină si Iubire !
Iubirea mea se pleacă Tie
Apoi se-avantă spre Tărie,
Se-asează-n chip de albă floare
La Scaunul Măririi Tale !
Părinte drag, Părinte Sfânt,
Imi esti si Hrană si Cuvânt,
Imi esti Odihna si Putere,
Imi esti Eternă Mângâiere.
Asează-mă in palma Ta,
Acum si-n Veci si Pururea
Sădeste-ma ca pe o floare
In Tarina Grădinii Tale !
Acolo unde ai sădit
Pe toti acei ce Ti-au slujit
Si Ti-au adus rodire dulce..
Chiar si tâlharul de pe cruce !
Iisuse drag, Iisuse-al meu
Tot ca tâlharul vin si eu
Nu am nimic sa îti pot da,
Ar fi de-ajuns doar dragostea ?
Primeste-mă, Stăpânul meu
Ca desfrânata vin si eu
Si n-am nici mir, dar port o cruce..
De vin cu ea, oare-ar ajunge ?
Ar fi de-ajuns a o purta?
Ar fi de-ajuns iubirea mea ?
Părinte, Sfinte Dumnezeu
Sădeste-mă-n Ogorul Tau.
Chiar de-i târziu..ma-ntorc cu dor
Ca fiul cel risipitor,
Si bat sfios la Usa Ta
Pe care am iesit candva.
Mă-ntorc sărac si umilit
Infometat si zdrentuit
Dar tot am mai păstrat ceva :
UN DIAMANT...IUBIREA MEA !
Eliana Popa

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ